Apple repareert geen iPads en beperkt iPhones. Hierdoor wordt deze reparatie beschouwd als een reparatie met een verhoogd risico! We doen de reparatie dan speciaal in opdracht en met toestemming van jezelf (de eigenaar) en alle schade die kan ontstaat is voor eigen kosten.
Volgens Apple zijn bij de iPad alle componenten en bij de iPhone bepaalde componenten onvervangbaar. Mocht je bij Apple een iPad of iPhone bijvoorbeeld voor een defecte oplaadpoort aanbieden dan betaal je de prijs van een vervangende iPad of iPhone (en dat kan ver boven de 300 euro oplopen, zelfs 600 euro voor een iPhone 14 Pro of iPad Pro). Dus gaan wij buiten de adviezen om die Apple stelt (een oplaadpoort zelf is niet erg prijzig) toch een reparatie uitvoeren, dan doen we dat puur omdat je zelf achter de reparatie staat en ons toestemming geeft dit te proberen (overigens de kans van slagen is sterk aanwezig). Echter tijdens reparatie kan er van alles voorkomen, oa. kortsluiting, sterk gelijmde kabels die scheuren, de glasplaat of display kan breken, connectors kunnen afbreken of niet goed meer contact maken na montage, batterijen kunnen niet meer gaan werken (ook die zitten volledig vastgelijmd) enz. enz.
Bij de iPhone moeten wij melden dat Apple zelf nooit dergelijke reparaties van dit niveau aan iPhones uitvoert en het dus ten allen tijde een “operatie" wordt. Officieel zijn alleen batterij, camera, display en bij sommige modellen speakers gecertificeerd en toegestaan te vervangen.
Bij de iPad moeten wij melden dat Apple zelf nooit reparaties aan iPads uitvoert en het dus ten allen tijde een “operatie" wordt.
Op de gehele reparatie zit geen enkele vorm van garantie.
Gaat er iets anders stuk tijdens de reparatie en we merken het: We overleggen de extra kosten en vragen om akkoord. Bij geen akkoord kunnen we verder gaan met alleen het hoofdprobleem of de reparatie wordt stopgezet en zijn alleen onderzoekskosten en soms verloren/verspeelde onderdelen van toepassing)
Gaat het toestel dood en we kunnen nog stoppen: We berekenen alleen de onderzoekskosten en soms verloren/verspeelde onderdelen die niet meer los kunnen. We kunnen een nieuwe aanbieden, dit wordt niet verrekend met onderzoekskosten, maar we hanteren wel kortingen op onze producten.
Heb je het toestel opgehaald en je ontdekt direct binnen 2 dagen een probleem: We overleggen de nieuwe extra maken kosten en rekenen echter niet alles, maar een deel er van. Bij geen akkoord (te prijzig) zal het probleem blijven en kan je vaak het toestel nog prima gebruiken (stel FaceID gaat stuk of een Flash light)
Kom je na 2 dagen pas achter een probleem: We overleggen de nieuwe extra maken kosten. Bij geen akkoord (te prijzig) zal het probleem blijven en kan je vaak het toestel nog prima gebruiken (stel FaceID gaat stuk of een Flash light)
Terug draaien van de reparatie is vaak géén optie (stel er zit een nieuwe glasplaat gemonteerd op de achterkant, dat kan niet terug naar de kapotte oude glasplaat) / gemaakt is gemaakt, arbeid en onvervangbare onderdelen, dat is het risico van het gehele proces en door het lezen van dit ondertekende formulier ben je hier vooruit van op de hoogte.
Argonex kan niet garanderen dat het product na reparatie weer voor langere tijd mee gaat, omdat problemen als gevolg van water/val/overbelasting/stootschade zich nog op een later tijdstip kunnen manifesteren